loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | دانلود فیلم
مصطفی قنبری بازدید : 88 1394/02/17 نظرات (0)
وزير ورزش: به من انگ ضد فوتبال بودن مي زنند/خوش به حال سجادي که وزير نشد

خلاصه اي از مطلب :

وزير ورزش و جوانان گفت:اي کاش نصرالله سجادي در روز رأي‌گيري دو رأي کم نمي‌آورد تا او وزير ورزش مي‌شد و من الآن در دانشگاه مشغول تدريس بودم اما حالا خوش به حال سجادي شده و من وزيرم.


ادامه اين مطلب : وزير ورزش: به من انگ ضد فوتبال بودن مي زنند/خوش به حال سجادي که وزير نشد


  1. استخدام هاي دولتي شرکت برق سال 94 ...

    rasanehtv.ir/استخدام-هاي-دولتي-شرکت-برق...

    ... را بررسي مي‌کنيم ... ورزش: به من انگ ضد فوتبال بودن مي زنند/خوش به حال سجادي که وزير نشد;

  2. استاندار زنجان: ولايت سبب‌ساز ...

    farsnews.com/newstext.php?nn=9003022653

    وزير ورزش: به من انگ ضد فوتبال بودن مي زنند/خوش به حال ... مي زنند/خوش به حال سجادي که ...

  3. دست اندرکاران تلويزيون بهايي ...

    www.alborznews.net/fa/pages/?cid=32014

    تغييرات گسترده پادشاه آلزايمري عربستان / وزير خارجه ضد ... من فكر مي ... من به اين که ...

  4. ورزش ايران 1

    www.khorasannews.com/Page.aspx?pageid=46&type=5&year=1394&month=2&...

    تعداد کل داوران ورزش کشور که با ورزش همکاري مي ... وزير ورزش ... به خاطر ايراني بودن من ...

  5. » انتقاد نقويان از مسولين :اعلي ...

    https://azadyeiran.wordpress.com/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d8...

    اطلاعات را کاناليزه مي کنند؛ مردم بريده اند/ با اين انگ ضد ... بهمن ‌ چه ... که به سرعت در حال ...

  6. اخبار تيم ملي - همراه اول - صفحه ...

    www.mci.ir/teammelli

    وزير ورزش و ... توجه به اين که کي‌روش به فضاي فوتبال ايران ... من هيچ چيز بر ضد نيجريه ...

  7. نظر شما درباره اين عکس چيست ...

    khabaronline.ir/detail/406171/sport/iran-soccer

    من فوتبال علي ... تنها ضعيف نشد که به پيشرفت ... كمى نيست،وزير ورزش فشار مى آره كه ...

  8. جهان نيوز - لبخند ژکوند به ...

    jahannews.com/vdchiwnx-23nwzd.tft2.html

    ... در عرصه فوتبال نيستيم که «اين ... اينكه وزير ورزش هم پايش را مي خورد ... من به عنوان ...

  9. ايران در جهان ?? - ترجمه|رسانه ...

    www.irandarjahan.net/...

    برشت، آن‌گونه که من ... که در حال انجام ... وزير خارجه بريتانيا، به خبرنگاران ...

  10. تحريم ايران به خاطر زنداني کردن ...

    www.irandarjahan.net/social/تحريم-ايران-به.html

    ... در حالي که ورود به ورزش ... ن به ورزشگاه‌هاي فوتبال ... با اين حال به مسابقات ...

  11. واكنش احمدى نژاد به اظهارات ...

    www.radiofarda.com/content/f4_Ahmadinejad_reaction_Clinton...

    ... «به اين خانم توصيه مى ... در ضمن من که ... اقاي احمدي نژاد تو دولت را قبول نداري واي به حال ...

  12. anjoman.parsfootball.com

    anjoman.parsfootball.com/archive/index.php/t-4708.html

    Warning: Function eregi_replace() is deprecated in ..../archive/index.php(477) : eval()'d code on line 4 Warning: Function eregi_replace() is deprecated in ...

  13. خطرنگار

    shahraam2006.blogfa.com

    معاونان وزير ورزش با فوتبال ... تشکر مي‌کنم که به من فرصت ... با اين حال به فرض که اکنون ...

  14. پروين:ماشاءا...بنگر خيلي گردن ...

    khabaronline.ir/detail/400661/sport/premiere-league

    شنبه گذشته ايشان را ديديم و آقاي وزير هم به ما گفت ... کرده بودن که 3 ... يا حتي فوتبال مي ...

  15. بولتن نيوز | bultannews.com

    www.bultannews.com

    مصاحبه ام با رسانه‌هاي بيگانه اشتباه بزرگي بود/ من به ... که حوثي‌ها در حال ... مي دهد كه ...

  16. هواداران جدگال استقلال ...

    www.ssdl.blogfa.com/category/6

    ... بدهد بعد انگ ديگري به بازيکن مي ... من که دوش مي ... وزير ورزش است که از ...

  17. esfahan archery - آقايان پرونده سازي مي ...

    esarchery.blogfa.com/post-1289.aspx

    ... تماس با من | ... شهريه ماهيانه به مبلغ 80.000 ... ورزش و محمد عباسي.

  18. سايت خبري تحليلي شفاف

    www.shafaf.ir

    صادقيان به من قول ... هياهوي ديگر ورزش ها به دست ... فوتبال که به زعم خود ، او را ...

  19. تيم من استقلال من

    mikhakabi.blogfa.com

    سال ???? وقتي قهرمان جام ملت‌ها شديم، وزير وقت ورزش ... که من به ايران آمدم ... فوتبال عراق در ...

  20. ايران - ويکي‌پديا، دانشنامه? آزاد

    fa.wikipedia.org/wiki/ايران

    ايران (تلفظ راهنما · اطلاعات ، به معني: سرزمين آرياييان [?]) با نام رسمي جمهوري اسلامي ايران ...

  21. سبک جهاني کانگ فوتوآ 21

    kungfutoa21.blogfa.com

    ... هاي ديگر به وزير ورزش ... به وزير ورزش مي گويم که جناب ... به حال طريقتي که پيرانش ...

  22. گزيده سرمقاله‌ روزنامه‌هاي ...

    www.persianv.com/preview/156109.php

    ورزش; مطالب ... كه برخي از آنها در زير مي ... سرمقاله‌هاي خود به مهمترين مسائل روز كشور و ...

  23. خبرگزاري صداوسيما | IRIB News

    iribnews.ir/NewsBody.aspx?ID=62195

    جان من که اين ... وجود دارد که بايد به آن ... تحقيق کند.درعين حال اعضاي پارلمان ...

  24. دانلود تحقيق|منابع استخدامي ...

    www.cprozhe.com

    ... تاثير ورزش بر افسردگي ... است مى‌داند . و به چيزى از ... مي¬باشد که به اصول کار ...

  25. جهان نيوز - اعتراف آمريکا به ...

    jahannews.com/vdchminkw23nzwd.tft2.html

    دولت آمريکا در يک چرخش موضع نسبت به سوريه اعلام کرد که ... وزير امور ... در حال افزايش ...

  26. ماجراي دو نامه رهبر انقلاب به ...

    www.rajanews.com/news/203975

    ... کرده کسي که به من رأي ... يك تبديل به تظاهرات نشد.حدود 300 نفر ... و کتاب‌ها به حال نيم ...

  27. خواندني سياسي و حوادث ورزشي اس ...

    www.siasim.blogfa.com

    ماجراي زني که بعد از 8 روز محبوس بودن ... به شبكه ورزش ... هاي فوتبال جام جهاني به ...

  28. عصر ايران

    www.asriran.com

    رييس جمهور از «کاهش تصدي گري» و «محدوديت» دولت در حوزه ورزش ... فقط من و دايي ... به نام آلوئول ...

  29. ظريف، هاشمي و زنگنه محبوب ترين ...

    www.asriran.com/fa/news/380209/...

    ... اعلام شود که به دليل حجم ... ضد مردمي که اين ... به نظر من ضعيفترين وزير كابينه ...

  30. خبرگزاري صداوسيما | IRIB News

    www.iribnews.ir/NewsBody.aspx?ID=79055

    ... تا پيش از وضع تحريم ها ضد ايران ، موتور تراکتور از ... وي با اشاره به اينکه پارسال يک ...

  31. شهادت حضرت علي (ع)+وصيت امير ...

    www.beytoote.com/religious/sundries/shahadat-imam-ali.html

    ... و وصي و وزير من خواهد بود ... وصيت نامه من به دست او مي رسد به ... که تا به حال ...

  32. روزنامه ايران | شماره :5920 | تاريخ ...

    iran-newspaper.com

    اين در حالي است که تنها 1/13 درصد از آنان به معيار بودن ... که تا به حال ... که به اعتقاد من ...

  33. الف - از اخباري که درباره برخورد ...

    alef.ir/vdcirzaw.t1aqw2bcct.html?56152

    از اخباري که درباره برخورد با من منتشر شده خنده‏ام مي ... که به هر حال يه ... به جاي انگ و ...

  34. 500 آيا ميدانيد که خفن ، حتما بخونين

    www.niksalehi.com/public/archives/020420.php

    آيا ميدانيد لاما شتر بدون کوهاني است که به هنگام ... به ? سال مي ... به من فهموندي که ...

  35. فيلم تجاوز يک آخوند‌ جمهوري ...

    https://azadyeiran.wordpress.com/ويديويي-از-مرحله...

    اما نيروي انتظامي وارد شده و مانع مي شود. با اين حال ... من که از نزديک به ... انگ ضد ولايت و ضد ...

  36. www.omranss.blogfa.com

    www.omranss.blogfa.com/9003.aspx

    ... ببندد که به دليل پر بودن ليست ... سجادي به عنوان وزير ... من به باشگاه مي‌دهم ...

  37. تصوير لخت يک دختر دانشجوي ...

    iranianuk.com/article.php?id=26515

    يك پدر آمرزيده اي پيدا مي شود به من ... به هر حال ... محلي بودن نه؟!؟ راستي شما که ...

  38. مودار وزير بغل مودار

    servicebox.ir/list/مودار+وزير+بغل+مودار.html

    اين چيست که مى‌بينم؟»وزير ... به برناردشو که وزير ... زيارتعلي و وزير ورزش و ...

  39. @#$دنياي مجازي من@#$ - خصوصيات ...

    www.hallucinatory.blogfa.com/cat-20.aspx

    پس‌ بهتر است‌ از خودتان‌ بپرسيد که‌ در حال ... من مي توانم به شما ... ورزش به همان ...

  40. امنيت در آمريکا خط قرمزي است که ...

    www.rajanews.com/oldid/46644?id=46644

    ... را كنترل مي‌كنند كه در حال حاضر ... را كنترل مي‌كنند. به اين ... وزير دفاع روي كار مي ...

  41. الف - پشت پرده خودسوزي دستفروش ...

    alef.ir/vdcgx39xxak93q4.rpra.html?266122

    ... من كه برايشان غيرعادي مي ... که نگو.... واي به حال ... بهش انگ ليبرال بودن ...

  42. اخبار فدراسيون فوتبال ايران ...

    www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-278.html

    ... كه پاي فوتبال به ميان مي آيد ... به هر حال به نظر مي‌رسد ... من به شخصه مدت‌هاست که ...

  43. پايگاه اطلاع رساني استاد ...

    mohamadnajafihajivar.blogfa.com

    همان طور که جامعه ورزش ، به خصوص ... نزديک بودن من به اين ... اينگونه به فوتبال ...

  44. باغباني دانشگاه هرمزگان

    fereshtz.blogfa.com/?p=5

    ... چرا که به نظر من حتي ... که به دليل کوچک بودن بوته ... مي کنم 3. يه فکري به حال اون ...

  45. ورزش همدان

    kamo-61.blogfa.com/9112.aspx

    معاون وزير ورزش و ... که پا به توپ در حال ورود ... دكتر حميد سجادي معاون وزير ورزش و ...

  46. پچو ک ......... pachuk

    pechook.blogfa.com/author-pechook.aspx?p=19

    ضمن عذرخواهي از مردم شريف ايران و كساني كه ورزش و فوتبال ... که به دنيا مي ... من که بشدت ...

  47. پايگاه خبري - تحليلي قدس آنلاين

    www.qudsonline.ir

    ... امسال به دليل درپيش بودن انتخابات ... اراضي که به صورت ... هاي آن در حال رسيدن به 3000 ...

  48. بيماري کراتيت چيست؟ - MOHSEN AZAD

    laboratory1388.blogfa.com/author-laboratory1388.aspx

    ... معرفي مي شود. وزير تعاون ... متعلق به من است در حال حاضر ... من مي دانم که ...

  49. MOHSEN AZAD

    www.laboratory1388.blogfa.com/cat-4.aspx?p=5

    ... در اين مسابقه به دنبال اين بوديم که فوتبال ... مي‌شود.به هر حال ... من مي‌شنيدم که ...

  50. منهاي فوتبال (اخبار ساير رشته ...

    forum.tractorfc.com/archive/index.php/t-5352-p-3.html

    معاون وزير ورزش و ... کرد براي من و جامعه ورزش که آن روز ... به اين نکته که فوتبال را از ...

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  1. کل مطالب : 307
  2. کل نظرات : 0
  3. افراد آنلاین : 68
  4. تعداد اعضا : 0
  5. آی پی امروز : 275
  6. آی پی دیروز : 61
  7. بازدید امروز : 534
  8. باردید دیروز : 453
  9. گوگل امروز : 0
  10. گوگل دیروز : 1
  11. بازدید هفته : 2,130
  12. بازدید ماه : 2,130
  13. بازدید سال : 56,790
  14. بازدید کلی : 245,460