loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ | دانلود فیلم
مصطفی قنبری بازدید : 97 1394/02/17 نظرات (0)
پپ گوارديولا؛ به بازيکنانم افتخار مي کنم

خلاصه اي از مطلب :

#description#


ادامه اين مطلب : پپ گوارديولا؛ به بازيکنانم افتخار مي کنم


  1. گوارديولا: به بازيکنانم افتخار ...

    www.varzesh3.com/news/?itemid=1181506

    ... به بازيکنانم افتخار مي‌کنم پپ گوارديولا ... خوشحال است و به بازيکنانش افتخار ...

  2. ورزش:هدف بزرگ ما رسيدن به پيروزي ...

    vazeh.com/n-10010532...

    ... خيلي افتخار ميکنم ... است/به بازيکنانم خيلي افتخار ... پپ گوارديولا که ...

  3. هدف بزرگ ما رسيدن به پيروزي است ...

    mojnews.com/fa/Miscellaneous/ViewContents.aspx?Contract=cms...

    هدف بزرگ ما رسيدن به پيروزي است/ به بازيکنانم خيلي افتخار مي ... پپ گوارديولا ... افتخار ميکنم.

  4. گوارديولا: خيلي به تيمم افتخار ...

    4varzesh.com/default.aspx?pid=آخرين%20اخبار...

    پپ گوارديولا، سرمربي بايرن مونيخ، پس از پيروزي 3-0 تيمش ... خيلي به تيمم افتخار مي کنم ...

  5. گوارديولا: به شاگردانم به خاطر ...

    www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1507379&category=

    گوارديولا: به شاگردانم به خاطر اين همه درخشش افتخار ميکنم ...

  6. اوکتاويو: به بازيکنانم افتخار ...

    www.ircounseling.org/news/item/16524/...

    فرو ورود کاربران به ... به بازيکنانم افتخار ميکنم. سرمربي تيم ملي فوتبال ساحلي ايران گفت: ...

  7. کنايه مورينيو به گوارديولا ...

    footballonline.ir/News.aspx?ID=37851

    ... و پپ گوارديولا در دو ... با پپ گوارديولا داشت به اين ... بازيکنانم افتخار مي کنم;

  8. گوارديولا: به اين بايرن خيلي ...

    www.khorasannews.com/News.aspx?year=1394&month=1&day=24&id=7206741

    گوارديولا: به اين بايرن خيلي افتخار ميکنم. خراسان ورزشي ...

  9. گوارديولا: به مردانم افتخار مي ...

    khabarsport.com/detail/41738/soccer/12

    ... باعث نشد پپ ... به مردانم افتخار مي‌کنم ... گفته كه به مردانش افتخار مي ...

  10. به تيمم خيلي افتخار مي‌کنم

    news.iranema.ir/.../به-تيمم-خيلي-افتخار-مي‌کنم

    پپ گوارديولا سرمربي بايرن مونيخ ... به اين تيم خيلي افتخار مي ... نامه گاندي به هيتلر ...

  11. به تيمم خيلي افتخار مي‌کنم

    news.iranema.ir/news/4000193/به%20تيمم%20خيلي%20...

    پپ گوارديولا سرمربي ... به اين تيم خيلي افتخار مي ... واکنش 8 نماينده مجلس به بي ...

  12. گوارديولا رسما سفير آديداس شد

    footballonline.ir/News.aspx?ID=37551

    به گزارش فوتبال آنلاين ، پپ گوارديولا که از اين فصل هدايت ... ‌ به بازيکنانم افتخار مي کنم;

  13. خبرگزاري آريا - گوارديولا: تنها ...

    www.aryanews.com/News.aspx?code=20150422104821484&Svc=50

    ... روش با تيم ملي ادامه يابد/پرسپوليس ساماندهي شود سردار دهقان امروز به ترکيه مي ...

  14. سيمئونه:به بازيکنانم افتخار مي ...

    vazeh.com/...به-بازيکنانم-افتخار-مي-کنم

    ... اعلام کرد که به شاگردانش افتخار مي کند.‏ به گزارش "ورزش سه"، اتلتيکو ... افتخار مي کنم

  15. وقتي جام بوندسليگا از دست ...

    www.navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=97516

    ... ! 90/ از تغيير پست موقت فخرالديني تا دليل افت شهباززاده 90/ فرياد بر مي ... ها به ...

  16. گوارديولا: تنها مي‌توانم از ...

    khabarkhoon.com/Post/گوارديولا-تنها-مي-توانم...

    ... بايرن مونيخ به تشکر از ستاره هاي ... گوارديولا: تنها مي‌توانم از بازيکنانم تشکر کنم

  17. گوارديولا : بهترين بازي ممکن را ...

    www.sos-champion.com/23704/news-column/گوارديولا...

    گوارديولا : بهترين بازي ممکن را برابر دورتموند ارائه ... مثلث msn به ??? گل رسيد و رکورد ...

  18. فرهيختگان - گوارديولا: بهترين ...

    fdn.ir/content/view/116837/75

    نامه وزارت خارجه عربستان به ايران: دو مامور خاطي به اشد مجازات مي‌رسند... جهانگيري: ...

  19. به تيمم خيلي افتخار مي‌كنم

    javanonline.ir/.../به-تيمم-خيلي-افتخار-مي‌كنم

    پپ گوارديولا سرمربي بايرن مونيخ پس از پيروزي تيمش مقابل فرانكفورت به ... به تيمم خيلي افتخار ...

  20. آيا پپ گوارديولا به فكر ترك ...

    www.tarafdari.com/خبر/269428/آيا-پپ-گوارديولا-به...

    در اين زمينه وضعيت كمى پيچيده به نظر مى رسد و پپ گوارديولا با ... به تيمم افتخار مي کنم ...

  21. گوارديولا: خيلي به تيمم افتخار ...

    www.ebtedaei.com/news/4616217/گوارديولا%3A-خيلي-به...

    بررسي موضوع ساخت فيلم اهانت‌آميز به پيامبر ... گوارديولا: خيلي به تيمم افتخار مي کنم ...

  22. آيا پپ گوارديولا به فكر ترك ...

    www.parsfootball.com/permalink/99680

    آيا پپ گوارديولا به فكر ... مونيخ باشم بسيار خوشحالم و افتخار مى ... لابي مي کنم!+ ...

  23. گوارديولا: سال آينده به مربيگري ...

    www.varzesh3.com/news/?itemid=998185

    پپ گوارديولا، سرمربي سابق بارسا، اعلام کرد که مطمئنا فصل آينده به ... و اين افتخار آميز ...

  24. عکس قديمي پپ گوارديولا - فوتبال

    football.b19.ir/post/عکس-قديمي-پپ-گوارديولا

    پپ گوارديولا سرمربي بارسلونا از سومين قهرماني پياپي تيمش در رقابت هاي لاليگا قديمي. پپ ...

  25. گوارديولا: سعي مي کنم ديگر ...

    www.tarafdari.com/خبر/274824/گوارديولا-سعي-مي...

    پپ گوارديولا چه كسى را به ... فوتبال سوئد به افتخار ... پوپوليست تحقير مي ...

  26. دوست داران پپ گوارديولا - فوتبال

    football.b19.ir/post/دوست-داران-پپ-گوارديولا

    قتل دختر 16 ساله ساوه اي به ... انجمن دوست داران وهواداران تيم بايرن پيش از اين پپ گوارديولا ...

  27. 90/ فعل ماضي آينده پپ را مبهم کرد

    www.navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=115936

    ... مونيخ، پپ گوارديولا در پاسخ به پرسشى در ... خوشحالم و افتخار مى ... شکايت ميکنم

  28. News & Fun - گوارديولا

    worldevent.blogfa.com/tag/گوارديولا

    پپ گوارديولا که همراه با ساندرو ... را بر عهده مي ... تصميم مطلع کنم چون ...

  29. عصبانيت گوارديولا از خشونت حريف ...

    www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=153823

    پپ گوارديولا که به نظر مي‌رسد از رويکرد بازيکنان آل استارز ناراضي و عصباني است، چندين بار ...

  30. گوارديولا: ‌فوتبال همين است

    khordadnews.ir/news/20247

    پپ گوارديولا پس از تساوي بايرن ... به بازيکنانم تبريک مي ... گوارديولا معتقد است دروازه ...

  31. گوارديولا: سخت‌ترين بازي‌مان ...

    www.mazandlig.com/news.aspx?id=95125

    ... پپ گوارديولا و شاگردانش به‌ دست آمده كه بايد فردا در بازي برگشت ليگ قهرمانان اروپا به ...

  32. گوارديولا: ما هم مي‌توانيم ببازيم

    khordadnews.ir/news/31598

    به گزارش خرداد و به نقل از تسنيم، پپ گوارديولا ... به بازيکنانم ... هم مي‌توانيم تن به ...

  33. گوارديولا: دليلي براي ناراحتي ...

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=171729

    پپ گوارديولا، سرمربي بايرن با وجود ناکامي تيمش در رسيدن به فينال از ... به تيمم افتخار ميکنم.

  34. تيمي از جنس عشق

    www.barcacloob.blogfa.com

    ... قهرمان نمي‌شديم فصلمان خراب مي ... به قهرماني در ... پپ گوآرديولا، سرمربي ...

  35. افکارنيوز - دستيار گوارديولا ...

    www.afkarnews.ir/vdcd5o0n.yt0nk6a22y.html

    پس از خداحافظي رسمي پپ گوارديولا از سرمربي‌گري تيم ... پيشنهاد پرسپوليسي ها به ...

  36. هواداران ابدي بارسا

    lllbbbooo.blogfa.com/90052.aspx

    تلاش مي کنم بازيکنانم را متقاعد کنم ... به خودم افتخار مي کنم ... و پپ گوارديولا ...

  37. گوارديولا: ديدار فردا شب را مي ...

    www.wikipg.com/news/3813267/گوارديولا:%20ديدار%20...

    پپ گوارديولا در ... بازي لحظه شماري مي کنم. ... ترين اقدامات را بازيکنانم در آغاز ...

  38. زوبي زارتا : مثل گوارديولا ...

    barcanews.org/post/26783

    ... مثل گوارديولا ، بارسا را ترک مي کنم ... به "Jot down" گفت:" فکر نمي کنم براي ... پپ گوارديولا ...

  39. گوارديولا: حق نداريم پورتو را ...

    www.4varzesh.com/default.aspx?NewsID=c054fe27-5c9c-425e-8199-21...

    گوارديولا: حق نداريم پورتو را دست کم بگيريم ...

  40. زين‌الدين زيدان به مدت يک هفته ...

    newnews.wjx.ir/%d8%b2%d9%8a%d9%86%e2%80%8c%d8%a7%d9%84%d8%af…

    حادثه در پرواز تهران به ... تان را متحول مي ... را درک کنم/ خودم به دادکان گفتم ...

  41. خبرگزاري صداوسيما | IRIB News

    www.iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=502422

    برانکو ايوانکوويچ : به ميزان بي حد و حصر به بازيکنانم افتخار مي کنم

  42. خداحافظي رسمي گوارديولا

    www.iranhall.com/.../خداحافظي-رسمي-گوارديولا

    خداحافظي رسمي گوارديولا ... مي‌شوند؟,ال ... رئال مادريد به مرحله نيمه ...

  43. ?كانون هواداران تيم فوتبال ...

    www.facebook.com/FCBayernMunchen.IR

    ... بعد از آمدن پپ گوارديولا، کروس به ... پپ گوآرديولا سرمربي ... برايم افتخار بود که ...

  44. جالب‌ترين صحبت‌هاي فوتبالي ...

    forum.p30world.com/showthread.php?t=647116
    • Last updated: 1-4-2014 ·
    • 1 post ·
    • First post: 1-4-2014

    ... تنها چند تن از افرادي هستند که صحبت‌هايشان در سال 2013 از سوي فيفا به عنوان صحبت هاي ...

  45. پرسپوليس مقابل صبا يک روز بزرگ ...

    vista.ir/news/20071747

    ... به بازيکنانم افتخار مي کنم که ... من به بازيکنانم افتخار مي کنم. ... روي گوارديولا را ...

  46. پرسپوليس ورزشي - تساوي استقلال ...

    perspolisathletic.blogfa.com/post/283

    ... هميشه افتخار ... مي خواستم از پپ تشکر کنم به ... پپ گوارديولا، صبح امروز به وقت ...

  47. گوارديولا: مسي توقف ناپذير است

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=188069

    پپ گوارديولا در ... بازي لحظه شماري مي کنم. ... ترين اقدامات را بازيکنانم در آغاز ...

  48. «پپ گوارديولا» کليد جدايي من از ...

    www.tikmag.ir/Show.asp?id=71108

    بازداشت زن جوان به اتهام رابطه جنسي با يک دانش آموز

  49. جام باشگاه هاي اروپا [بايگاني ...

    www.iranjoman.com/sitemap/f-165.html

    يورگن کلوپ: بايرن مقابل رئال پيروز مي ... رونالدو توپ طلاي سال 2013 را به دست ...

  50. صحبت‌هاي کي‌روش، مارادونا و ...

    www.kanoon.ir › ورزش › اخبار ورزشي

    صحبت‌هاي کي‌روش، مارادونا و گوارديولا درباره 3 بازيکن با توجه به ... را به دست مي ...

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  1. کل مطالب : 307
  2. کل نظرات : 0
  3. افراد آنلاین : 68
  4. تعداد اعضا : 0
  5. آی پی امروز : 105
  6. آی پی دیروز : 61
  7. بازدید امروز : 133
  8. باردید دیروز : 453
  9. گوگل امروز : 0
  10. گوگل دیروز : 1
  11. بازدید هفته : 1,729
  12. بازدید ماه : 1,729
  13. بازدید سال : 56,389
  14. بازدید کلی : 245,059